İçeriğe geç

Bir Hayalden Gerçeğe; İstanbulTırmanış

Üniversite döneminde başlamış olduğum doğa aktiviteleriyle beraber
hayatımda yer eden tırmanış!

Sabah tırmanış! Akşam Tırmanış! Haftaiçi tırmanış! Haftasonu tırmanış!

Artık benim için yaşam tarzı olmuştu, haftanın büyük çoğunluğundan okuldan fırsat yaratarak, staja gittiğim iş yerinden fırsat yaratarak,sonrasında da iş hayatımda fırsatlar yaratarak.

Hayatımızda bir şeyler için hep fırsat yaratmalıyız; ben de tatillerimden, arkadaşlarımla görüşmelerimden, uykularımdan fedakarlık ederek haftasonu kaçamaklarıyla tırmanışa gittim.

Kaya tırmanışı esnasında güzel arkadaşlıklar kurdum, güldüm, eğlendim,eğlendik. Yeri geldi kötü durumlar yaşadık, hatta bir tanesi aklımdan çıkmaz.

”Bir kaçamakla Antalya-Geyikbayırı tırmanış bölgesine gitmiştik. Ben ilk gün kötü bir düşüşle ayak bileğimi sakatladım ve ilkyardım uygulayarak iki Amerikalı arkadaşla birlikte hastanenin yolunu tuttuk. Arkadaşlar o kadar panik yapmış olacak ki, kasislerin hiçbirini es geçmedik ve 4 tekerimizi yerden kestik! Hastaneye varınca oturduk bekledik, bekledik ve bekledik. Sonrasında elektrik kaçağından şüphelenilen bir yangın çıktı ve biz yine bekledik. Neyse ki yangından tüm hastalar kaçtığından doktor hanım beni tedavi edebildi ve geldiğimiz gibi 4 teker keserek 2 gün boyunca çadırda yatacağım kamp alanına döndük.”

Gelelim konumuza, böyle yüzlerce anı biriktirip, bir o kadar arkadaş edindiğim tırmanış yaşam tarzım haline geldi. Bu tırmanışların en başında tanıştığım Gökben Görüroğlu ve Doğan Düz ile bizim gibi insanlar, iş hayatı dışında adrenalin ve heyecan arayan insanlar, doğaya karşı daha bilinçli insanlar yetiştirmek adına İstanbul Tırmanışı kurmaya karar verdik.

Karar vermekle bitmiyordu! Kendimizi nasıl finanse edecektik, ekipmanları nasıl tedarik edecektik, insanlara nasıl ulaşacaktık?

İyi ki tırmanış camiası var! Arkadaş çevremiz ilk etkinliklerimizde amacımıza yönelik olacak şekilde malzeme konusunda destek sağladılar ve böylelikle ilk adımları attık. Artık insanlar ”İSTANBUL TIRMANIŞI” biliyordu, olumlu geri dönüşler oluyordu. Yaptığımız işe önem veriyor ve insanları doğayla,tırmanışla buluşturmaktan büyük keyif alıyorduk, almaya da devam ediyoruz.

Her geçen gün büyüyen ” Eğlence ve adrenalini hedefleyerek;deneyim ve yeni hobi kazandırma amaçlı kurulmuş bağımsız bir” etkinlik sayfası olduk!

Hobilerimizi yaşam tarzımıza, yaşam tarzımızı işimize dönüştürdük.

Hayallerimize ulaşmak için sadece bir adım attık, sizler de beklemeyin ve adımınızı atın!